20 februari 2011

Skön helg...



Eftersom den rackarns förkylningen inte vill ge med sig så fick jag lova att sjukskriva mig mitt pass över helgen, och lika bra var nog det. Har inte alls varit särskilt pigg även om jag idag mår bra mycket bättre.. Halsen känns ok men huvet är tungt. Men men bara att kämpa vidare.
Jag och Anna har kurerat oss ihop idag. Med huskuren av Björn och kortspel har vi haft mjukisbralls mys och försökt lindra våra halsar. Har funkat super om du frågar mig. =)
I morgon är det ny vecka och nya tag. Veckan är fylld med både mycket roliga grejor och lite mindre roliga grejor. Ska nog försöka mig på att komma igång med träningen oxå, har varit lite dåligt med den pga feber och annat strunt, men nu ser jag fram emot att ta på mig skorna och köra ett pass på gymmet!!
Löpband here i come!! Haha =)

Säger nu godnatt och ger mig in i Dandys värld!!!

kram

Inga kommentarer: