10 februari 2011

Ledig dag!!

Tog mig en skön liten sovmorgon och vaknade tidigare än tänkt så jag tog mig lyxen att ligga kvar under mitt varma täcke och passade på att läsa lite..

Hade dejt med Anna på vägen och tog sällskap ner till stan, nu var det dax att greppa ännu ett halmstrå och boka om resan ännu en gång..





Så nu är det bara att hoppas..


Som jag berättat tidigare fick jag en jätte fin present av Anna för ett tag sen, och det är nu dax att avslöja vad det var..




en allens egen pulsklocka!!!!!!! =) kan nog inte med ord beskriva hur glad jag är, den kommer hjälpa mig att nå mitt mål och lite därtill i och med att jag nu kan hålla koll och öka min förbränning avsevärt. Så TACK fina Anna!!!! För allt =)
Den premiär testades idag under träningen, 30 minuter på löpbandet och ett ben pass..

Å glömde jag säga att det snöar??!!!! Har snöat hela dagen och håller på än och visar inga tecken på att ge med sig...

Har under kvällen bestämt med min syster att vi ska starta en blogg tillsammans =) på förslag från vår kusin kommer vi innom kort att starta S&S Mat Och Bak =) Ska bli jätte spännande att tillsammans göra det vi tycker bäst om, mat, bak och foto.... så jag återkommer med mer info när vi satt igång.

Nu väntar sängen på mig, har en helg fylld med jobb framför mig.. gött!

kram kram

1 kommentar:

Anna sa...

Jag är bara glad om jag kan hjälpa till och peppa när det behövs! You go girl!