15 februari 2011

Sant så sant. .


Har haft en underbar dag! En dag fylld med positiva händelser och glada skratt :-) en del oväntade saker oxå, men jag blir som alltid glatt överraskad när saker och ting sker som jag inte väntat mig. Eftermiddagen spenderades hemma, pysslandes med lite av varje. . Och kvällen har spenderats i sällskap av Anna, hon bjöd på middag idag och i morgon är det min tur :-) vi har gjort det vi brukar, spelat kort (jag förlora) druckit te och pratat massor. . Har dock känt mig lite seg och frussen och känt en smygande huvudvärk komma krypandes :-( och trots två panodil ville det inte ge sig. Så nu tar jag och min början till feber och kryper ner, så tar vi nya tag i morgon och hoppas att det bara behövdes lite sömn. Vill verkligen INTE bli sjuk. . Natti natt, kram

Inga kommentarer: