22 februari 2011

Huvet är fullt just nu....

Ja det känns så i alla fall, efter en lång dag. Började min dag med möte med chefen, ompyssling av schemat och ännu en genomgång av nya lönesystemet.
Men nu tror jag det sitter iaf.. med hjälp av lite stöd anteckningar. =)
Kändes hur bra som helst att få lägga in tre veckors semester =) även om det är galet långt kvar.. är så trött på vintern.
VILL TILL SOLEN NU!!!!!!!!


Sprang sen ner på stan och träffade Johanna och Co =)
Gullungen blir så stor, det går helt galet fort!!!! Sen var det bara att skynda handla för att sen hem och laga mat innan personal mötet. Är ute i sjukt god tid men ville kolla över lite hur alla ville ha det med semester och i år ser det ut som att det kommer flyta på jätte bra!! Å det är jag jätte glad över!! Det gör mitt jobb så mycket lättare!! =)
Nu sitter jag kvar på jobbet, tog på mig att jobba lite extra (kväll och natt)

Så nu sitter jag här i soffan med datorn i knät.... blir en bra kväll det här!!! =)

kram kram

Inga kommentarer: