1 februari 2011

Bra måndagskväll...

spenderades i sällskap med bästa Anna!!!!

Hon kunde inte hålla sig utan skvallrade om vad hon köpt för present till mig  =)
Hon är helt underbar min fina vän, jag blev så glad att jag började gråta..
Men tänker hålla er andra på halster en stund till..
Anna.. TACK för ditt pepp och stöd, och med din hjälp vet jag att jag kommer nå mitt mål och mer därtill!!

Skulle laga middag..

Hamnade istället framför datorn med varsin kopp te och drömde oss bort, fnissandes och skrattandes.
Just nu kan jag inte annat än hålla tummarna och hoppas.. och längta!!!!




Blev till slut lite kvällsmat i form av kokta ägg och kräftstjärtar framför ett avsnitt av CSI =)

Nu har jag packat väskan inför jobbet i morgon och även gymkläder för ett tränings pass på onsdag morgon!!





Men nu väntar sängen..

God natt kramar

Inga kommentarer: