8 februari 2011

Min tur..

Blev ett par timmar extra på jobbet idag, vi hade en mycket bra dag tillsammans. =) Ibland är det dom lugna dagarna som är bäst!! Pysslat på lite och fått en massa bra saker gjort.. Var även upp på kontoret och hämtade våra profilkläder som kommit!! Softshell jacka och ny t-shirt till mig =) Blev en handling oxå innan vi begav oss hemöver.







Sen blev det en vända till gymmet med Anna, 40 minuter intervaller på löpbandet och ett överkropps pass. Nya skorna funkade fint, inga skavsår eller ömmande ställen så jag är mycket nöjd med mitt inköp. Känns grymt skönt i kroppen nu efteråt, lagomt seg och en begynnande träningsvärk...

Och idag var det min tur att bli bortskämd =) efter en skön lång dusch så kom Anna hit och lagade mat till mig medan jag låg på soffan, hon bjöd på egenkomponerad pestolax i grädde och grönsaker till det, var JÄTTE gott!!! Det är nåt som kommer lagas fler gånger!!!
Lite te och kort spel fick avsluta kvällen..

Nu väntar sängen och boken på mig, imorrn är det nio timmar på jobbet som är planen!!

Natti natt kramar

Inga kommentarer: