30 november 2010

Sköna dagar

Ja två jätte sköna lediga dagar har jag haft =)
Idag har jag först varit sällskap till Anna, vi passade även på att shoppa lite julklappar. Nu har jag bara en kvar att köpa och det känns mycket skönt. =) Lunch dejt med C, och sen hem till J för lite fika.. blev en lång fika och många skratt. Haha tänk så mycket tok det kan bli när folk går i sömnen!!! =) ja vi skrattade gott iaf  =)
Fick mig även ett trevligt besked, tänkte att nu är det dax för mig att sticka ut näsan lite, våga chansa och kanske för en gång skull våga lite så i slut ändan man vinner nåt oxå... jag hoppas iaf!! 






Delar med mig lite av mina favorit foton som jag tagit











Nu har jag fått lite mat i magen, kollat en film och tänker nu krypa ner under täcket. Åter till jobbet i morgon =)

kram

Inga kommentarer: