23 november 2010

Den här tisdagen började helt fantastiskt!!!!!

Kan inte med ord beskriva hur lyckligt glad jag är nu!!!!! Problemet jag skrev om tidigare är nu löst, och på bästa sätt dessutom =) tack tack snälla den som lyssnat!!!
Det är en otroligt stor sten som nu lyfts från mitt hjärta och jag är så otroligt tacksam för att jag har en helt underbar familj!! Älskar er så mycket!!!!

Och inte nog med det så fick jag oväntat besök av en gammal vän som jag inte sett på evigheter!! Jätte roligt..=)
Lite fika och en massa prat om ditt och datt.. kom snart igen!! hihi

Har även fått rekommendationer om tatuerings stället  jag och Anna ska besöka på torsdag då hon ska få sin efterlängtade tatuering =) även jag har skickat en bild och fått prisförslag på min kurbits som jag vill göra, så nu är det bara att spara =)

Bra dag!!! Mycket bra dag!! =)

kram

Inga kommentarer: