22 november 2010

Måndag

Började min dag med att åka till Borlänge med kollegorna för att kolla på lite profilkläder från jobbet, valde ut en softshell jacka till mig!!!! yay!!!
Tog en vända på dollar när vi ändå var i krokarna, blev lite smått och gott..



En ny fin filt med hjärtan på och en trä text till köket, jag är nöjd, mycket nöjd!! =)


Men för övrigt har den här dan bestått av en fruktansvärd ångest över det som komma skulle, nämligen besöket hos tandläkarn.. usch vad jag inte tycker om det!!!! Men jag gick och det gick över förväntan, (klapp på axeln till mig) så nu känns det lite bättre tills nästa gång jag ska dit. Tack ALLA för ert pepp!! =)

Resten av den här kvällen har spenderats med Anna, mycket te, skratt och galna saker.. och INTE att förglömma SKUMTOMTARNA!!!! våran favorit =)
Vi har kollar på Biggest Loser finalen, shit vad dom alla varit duktiga!! grymt!!
Så nu är jag mer än någonsin peppad att fortsätta min egen resa.. Här skall det ges järnet!!

Men nu ska ett jäspig och trötter tjej gå och natta kudden!!! ZZzzzzZZzz

kram

Inga kommentarer: