18 november 2010

Så fort det går...

var tar tiden vägen när man är ledig??!! tycker den här dan bara försvann... hmm konstigt =)
jaja har iaf hunnit med och tvätta all tvätt från semestern =) det var välbehövligt. har även tagit ner mina julkartonger från vinden, var tänkt att jag skulle gå igenom dom men riktigt så långt har jag inte hunnit =) men men det e långt kvar...
Underbara fröken C har varit här oxå och druckit upp mitt te.... :P haha skojja bara gumman!!!! =) men det e härligt med hennes sällskap, vi har nog lite separationsångest tror jag.. =)
och idag bara 143 dagar kvar till dagen vi båda längtar efter =)

nu ska jag snart gå och sova.. en fullproppad helg väntar. jobb fredag, söndag och därimellan på lördag har jag bokat in fika med Adam, bio med Saga och häng med bästa Johanna =) hihi

God natt kramar

1 kommentar:

Anna sa...

Haha jag ska köpa med mig te nästa gång!