13 november 2010

Hmma igen....

Har haft underbara två veckor med bästa A i paradiset. Det finns inte ord för att beskriva hur mycket jag förälskat mig i detta ställe..


Tack underbara A för du delat med dig av paradiset!!!!
Har varit två mycket händelserika veckor, var länge sen jag skrattat så otroligt mycket.. vi har många fina och förmodligen helt galna minnen med oss hem, som ingen annan förutom oss någonsin kommer att förstå.
Jag sitter nu här hemma i min soffa, dricker te ur min Egypten kopp, tittar på bilder och drömmer mig bort, tillbaka dit... Det är helt galet hur man kan sakna en plats så otroligt mycket!! Men och andra sidan så finns det så otroligt mycket att sakna med det stället. El Gouna kommer alltid att finnas i mitt hjärta!!!! <3

Ska man försöka på börja den har dagen kanske.... återkommer senare.

kram

1 kommentar:

Anna sa...

Tack själv Fis! Det var två otroligt bra veckor och ord kan inte beskriva glädjen i bröstet..