20 november 2010

Så mycket bättre....

Började min dag med en toksovning....
Skulle bara vila mig lite när jag kom hem från jobbet men somnade visst och vaknade med ett ryck, kollar klockan och upptäcker att den är halv 12!!!!!!! Shit! Snabbt som fan in i duschen, leta fram nå kläder och kolla med Adam vilken tid vi skulle ses.. tack å lov hade jag lite tid till över så jag hann slänga i mig lite frukost oxå. =)
Men jag hann iaf =) en trevlig pratstund över lite fika var trevligt. trots att det är mååånga år sen vi lärde känna varann och dessvärre inte heller umgåtts så särskilt mycket på en hel del år så trivs jag mycket bra i hans sällskap, vi har djupa och ibland lite knasiga konversationer. Men med en skön inställning till livet som vi till
 viss del delar mångt och mycket i. Han e helt enkelt en skön kille!!!!!



Sen har jag för första gången varit på 3D bio!!! Det var en väldigt annorlunda upplevelse men väldigt spännande. Jag bjöd med mig lilla S, hon fick det av mig i present på sin 10års dag!! Väldigt uppskattat, vi hade det mysigt bara hon och jag även om jag måste säga att man är inte skit snygg i 3D brillorna. =)



 Men filmen var jätte mysig och vad häftigt det var att kolla 3D... det kommer att göras fler gånger.


Hann även med en snabb träff med bästa J, sen hem och fick lite mat i magen. Resten av den här kvällen har spenderats i soffan under filten. Tittade på Så mycket bättre och det var skoj.. vi har väldigt begåvade artister i det här landet. Gillade Petters tolkning av Sandelin!!!! Den var grym!! =)


Men nu ska jag ta och sova lite. Åter till jobbet i morgon..
Natti natt


kram

Inga kommentarer: