10 januari 2011

Underbara Oxberg!!!

Har haft ett par helt fantastiska dagar med nära och kära i Oxberg. Har läst ut en bok, promenerat, åkt matta, spelat spel och bara varit. Men framför allt har helgen bestått av härliga människor och mycket skratt. (till den mildaste grad så tårarna sprutat) Jag är så otroligt lycklig över att ha dessa underbara människor i min närhet!!!

Så här följer lite bilder på vad vi har haft för oss..

Bilen fullpackad!!

Glada systrar!!

Lite mys

Hamnade en sväng i diket under promenaden..

Vasaloppsspåret

Utsikt från Oxbergs kontrollen

<3 kärlek <3

Lite mer snö än vi har har här hemma

Oxbergskontrollen

Skrattanfall över "polsk kebab tacos" som egentligen skulle vara "ryssröra"

Promenad i snöstorm!! =)

Underbara kära släkt

Jag i pulkabacken!!

Skoj var det!!

Lite spel om kvällarna

Syster och Robin

Lite middag..

På promenad

Älskade syster!!! <3






Helgen avslutades men ännu en tekväll med Carlsson!!!! =) Å jag lovar dig vännen att vi snart ska åka till Oxberg!!!! =)

Nu väntar sängen för min del.

Kram och god natt

Inga kommentarer: