11 januari 2011

Hur blev det så här?!! =)

Inledde min dag men en skön sovmorgon, mysfrukost och därefter lite häng i soffan med bla lite jobb och annat. Ska nog komma in i vårt nya system men just nu är det lite rörigt, men hoppas på att det snart sitter. Med lite mer pul och tid så ska det nog gå bra.

Lite seg att komma igång under dagen men det löste sig fint efter en timmes rask promenad runt sjöarna med Carlsson. Inte så farligt halt som jag trodde det skulle vara, härliga 5,2 km avverkades på inte fullt en timme.
Mycket skönt. Ser fram emot ett gympass med ben i morgon. =) Är så sjukt skönt att kommit igång igen.
TACK återigen Anna!!! =)
LCHF starten har visat sig från sin goda sida (minus fem kilo sen start!!) Känns bättre och bättre med maten, börjar få lite koll nu på vad som kan och inte kan ätas. 

Passade även på att bjuda Carlsson på lite middag. Köttfärs fyllda paprikor och broccoli, det var mycket gott. Har även slunkit ner att par koppar te under en mängd roliga och annorlunda samtalsämnen under kvällen. Har konverserat om mångt och mycket.

Just idag är det 90 dagar precis, eller ja klockan är över tolv nu så nej 89 dagar kvar =) tills vi åker tillbaka, jag saknar ... Ja jag saknar mycket, landet, hotellet, och stranden. Vill åka nu!!!!!!NU NU NU!!!!
Men men den som väntar på nåt gott.......


Nu tänker jag krypa ner och lägga ögonen på en film så länge innan drömmarnas land tar över.
God natt gott folk!!!

kram

Inga kommentarer: