13 januari 2011

Som ingen annan dag

Ledig torsdag och lätt trött efter gårdagen. Tog en liten sovmorgon innan en promenad på fm, var till Tisken och tog mina prover. En sväng förbi stan och uträttade lite ärenden. Promenad hem igen och lite lunch fix, kollat över lite kläder inför lördagens äventyr med mamma och syster.

Sen har jag haft träff med bästa Johanna och Dan och deras "sessa" Tova.








Vilken goding!! Hur söt som helst. Jag är helt tagen av det fina underverk dom har!! Är så stolt över dig min vän!!  Tova fick en mjuk och go liten nalle av mig att mysa med.

Timmarna bara flög förbi och det blev dax att möta upp Carlsson för ett pass på gymmet. 15 min rask promenad, 5 min jogg och ett överkropps pass. Mycket skönt så jag hoppas på träningsverk!! Hur man nu frivilligt kan hoppas på det =) haha
Sen begav vi oss till solariet en sväng innan kvällen avslutades med mellis, te och handboll i min soffa.

Nu väntar drömmarnas land på mig....  I morrn blir det jobb!! =)

kram

Inga kommentarer: