17 januari 2011

Början på ännu en vecka.

Började min dag med lite hemma vid pyssel, plockat undan julen och en massa annat pyssel. Hann även med en liten promenad i det sköna sol vädret. Var dax att fylla på grönsaks förrådet lite. =)



Dock måste jag säga att jag inte alls gillar när det är glas halt ute!! Höll nog på att drutta på rumpan säkert 5 gånger på väg hem från jobbet i morse.. hade väl inte riktigt hunnit med att sanda överallt.. men men man kan inte få allt här i världen.

Grejat och planerat lite inför "Skinkans" 25 års fest på lördag!! Syster och jag är festfixare =) Så jag hoppas att gästerna kommer gilla alla galna upptåg vi har planerat för dom =) hihi






Sen var det dax för en vända på gymmet med Carlsson. 30 min på löpbandet och ett benpass på det, gissa om det är en tjej som kommer ha sjukt mycket träningsvärk i morgon?!!
Men det var galet skönt..
Åkte hem till mig, bjöd Anna på middag och kollade på handboll. Bra kväll med andra ord!! =)

Nu ska en trött tjej natta kudden, i morgon väntar 80 min med tandläkaren!! Yay.....

kram

Inga kommentarer: