21 december 2010

helgen som gått..

fredagen spenderades på jobbet, lördagen i Säter med familjen. Fick en för tidig julklapp av min underbara syster.




ett vackert armband, så nu har vi lika!! =) Tack underbara lillasyster!!
Vad härligt det är att bara umgås, tittat på handboll, ätit gott och spelat "Fia med knuff"



det var inte igår. =) Sen fick vi besök av Fam Skinnars så då tog vi fram kortleken ist.

Söndag var det dax att jobba lite igen.

Och idag har jag inte gjort mycket alls, sov en stund när jag kom hem och har sen slappat i soffan =)
Fick besök av Anna på eftermiddagen. Mycket trevligt då det var ett par dagar sen vi sågs sist. Med sig hade hon julklapp till mig, Gissa om jag blev glad!!!!






TACK!!!!!! Underbara du, träning OCH boken jag längtat efter att få läsa!! =)
Nu ska här tränas inför Beach Egypt -11 =) Haha
Vi hann även med x antal koppar te, dubbel vändtia och Chicago =) Å jag vet inte hur det kommer sig men vi har en viss tendens att börja prata om våra minnen från förra resan och det är som vanligt lika roligt att skratta åt alla galna saker vi haft för oss. Tänk att så mycket galet/roligt kan inträffa under två veckor i solen. Tiden går fort när vi väl sätter igång så vips hade nästan sex timmar gott  =) Ha ha

Nu ska jag hoppa i min nya sköna pyamas, lägga mig i sängen och läsa lite i min nya bok.. =)
Tack åter igen ALLA för dom fina paketen jag fått!!!!

Natti natt

kram

Inga kommentarer: