21 december 2010

Dan före, dan före, dopparedagen

Tog mig en välbehövlig sovmorgon i morse. Vaknade på fm och blev så otroligt glad av att se solen skina, härliga 18 minusgrader. Tog en liten promenad, det är ju så härligt när det är så här mycket snö. Solen sken och snön knastrade under fötterna och där och då känner man bara. LYCKA!!!!!

Har hunnit med en lunch träff med Camille, shoppat dom sista julklapparna. Även en kofta och en ny klänning till mig. Lite lär man få unna sig själv oxå... =) Har sen spenderat em/kvällen i soffan hos Johanna med henne och Linnea. Mys mys!!!! <3

Väl hemma igen var det hög tid att få lite mat i magen igen, makaronipudding.. =) Måste jag säga är en mycket underskattad maträtt!!! =)

Nu har jag fått i mig min kvällskopp med te och tänker krypa ner i sängen med boken en stund.



Natti natt

kram

Inga kommentarer: