3 december 2010

Äntligen fredag!!!

Veckan börjar närma sig sitt slut och idag är det fredag.  Är det bara jag som tycker att veckorna bara susar förbi utan att man hinner med??  Sen vi kom hem från Egypten tycker jag det har gått sjukt fort, känns inte som jag hinner med alls, det är lixom snart 2:a advent!!??  Men jag måste säga att det kääns super skönt att vara klar med nästan alla julklappar, dom stackars få är endast ett musklick borta så det ska nog hinnas med. Skönt att inte behöva känna stress över det iaf.
Min fredag började inte så bra, försovning!! Illa illa!! Men jag hann till mötat iaf, dock utan frukost =) tur man har en chef som har överseende så att jag kunde pilla i mig en macka inköpt på statoil under mötats gång. =)
Annars kommer den här underbara fredagen att spenderas på jobbet =) här vankas fredagsmys och Idol!! Sweet!!

Ser mycket fram emot helgen!! I morgon ska det bakas och pysslas med bästa syster, mamma, mormor och Johanna!! =) Och sen är väl äntligen söndag!! Då ska vi ha "lillajuladfton" jag och mina underbara vänner med familjer!! Å så jag ser fram emot det!!!!! MMyyys!!!

kram

Inga kommentarer: