10 april 2011

Bloggtorka..

har jag haft, känt mig totalt oinspirerad...
Men nu är jag tillbaka!!! =) Yay!!

Har så mycket att se fram emot dom närmaste veckorna..



Börjar i morgon med att jag ska få veta när jag ska titta på lägenheten som jag ev ska flytta till, är den fin och jag trivs med den så blir det flytt den 1 Juli!!
Å då kan jag lova att det blir eld i röven hos mig. Kort tid innan flytt och med tanke på att jag bott i min nuvarande lägenhet sen -03 så har man tyvärr samlat på sig en massa onödiga ting.
Så här ska rensas och slängas i massor!! Tänker BARA spara sånt som gör mig glad och som betyder nåt. Till saken hör ju oxå att jag kommer vara borta sammanlagt fyra veckor innan flytten, först en vecka i Ungern med jobbet och sen min och Annas semester!! (tre veckor i paradiset!!)

Hoppas på en bra vecka!!
På återseende!!

Kram

Inga kommentarer: