19 april 2011



Bestämde mig för att inte flytta iaf.. lägenheten var ljus och fin men i minsta laget för min del, hade bara vardagsrums delen varit större hade jag inte tvekat en sekund, men tyvärr. Ska istället bo kvar och får besök av Fastighets ansvarige på torsdag få se m jag kan få måla/tapetsera lite här istället.. Så håll tummarna!!! =)

Idag var oxå dagen då det näst sista tandläkar besöket.. och oxå det jag fasat för mest!!! Då det var dax för utdragning av min ena visdomstand..
Men som alltid så är han helt fantastisk och lugn vilket gör att jag oxå blir det och vips så var den borta!!!
Men jag kan säga att jag varit helt utslagen hela em.. kändes som hela huvudet var bedövat så jag bäddade ner mig under täcket i soffan och sov bort tiden..
Så nu är jag full proppad med värktabletter och hoppas på att jag slipper ha ont inatt...

Fick fin besök på kvällskvisten, goa fröken Carlsson kom förbi på lite te och kortspel, ett helt underbart sätt att avsluta denna dag. Nu är det nog god tid att krypa ner under täcket igen, denna gång får det dock bli sängen. I morgon väntar ett jobb pass och p-möte. Ska planeras lite inför Ungern resan!!! Bara tre veckor kvar snart!!! Jippie!!!

Natti natt

Inga kommentarer: