4 december 2011

Andra advent!!!

Ibland går det så fort så man knappt hinner med att blinka, sista dagarna har varit lite så..
Har iallafall hunnit med en hel del, julbord med jobbet - Alltid lika roligt, smarrig mat och härligt gäng!! Kom hem med en goodiebag fylld av trevliga saker, så tack Libra Assistans!!
Bakdag med S - hon fick det i födelsedagspresent av mig, vi hann med kola kaka med nötter, polkabräck, pepparkaksmuffins, kladdkakemuffins och en cheesecake!!
Och idag kom mor och far på besök, lite stök inför jul som i år ska firas hos mig!! =) Tog hjälp av pappa att sätta upp julklappen jag köpt till mig själv.. En vägg klocka till köket, jag är nöjd - supernöjd!!!
Men nu är det dax att krypa ner för i morgon väntar "Lilla julafton" som jag längtar!!!
Så God Natt


Inga kommentarer: